Робота Білолуцької СВА із зверненнями громадян у ІІ кварталі 2024 року
У ІІ кварталі 2024 року до Білолуцької селищної військової адміністрації надійшло 11 звернень громадян. Всі звернення стосувались питання отримання одноразової матеріальної допомоги за Програмою Білолуцької СВА «Про надання одноразової матеріальної допомоги учасникам бойових дій та членам їх сімей, які є мешканцями Білолуцької селищної територіальної громади Старобільського району Луганської області на 2024-2026 рік», з яких:
- 9 звернень громадян отримані від діючих учасників бойових дій, які беруть безпосередню участь у забезпеченні і здійсненні заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України з початку повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року;
- 1 звернення від матері військовослужбовця, який загинув при виконанні службових обов’язків з початку повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року;
- 1 звернення від учасника бойових дій, який отримав інвалідність ІІІ гр. внаслідок поранення під час бойового завдання.
Всі звернення розглянуті та опрацьовані відповідно до встановлених законодавством строків, з них вирішені позитивно – 10, 1 громадянину було відмовлено у наданні матеріальної допомоги, у зв’язку із відсутністю реєстрації на території Білолуцької селищної територіальної громади.
Нагадуємо, що звернення громадян Білолуцька СВА приймає за телефоном +380 95 098 79 70 та на електронну пошту bilolutsk@loga.gov.ua.
Для того, щоб Ваше звернення було розглянуто необхідно дотримуватися наступних інструкцій :
1. Звернення може бути усним (викладеним громадянином засобами телефонного зв’язку і записаним посадовою особою) чи письмовим (надісланим електронною поштою).
2. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
3. Звернення громадян повинні оформлятися з дотриманням вимог, передбачених частинами другою та п’ятою статті 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно з якими у зверненні має бути зазначено:
- прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина;
- викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати;
- в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
- застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлені без дотримання зазначених вимог, повертаються заявникам з відповідним роз’ясненням в строк не пізніше ніж через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
4. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визначається анонімним. Звернення підлягає розгляду, але відповідь на звернення не надається.