Переваги листування з податковими органами через Електронний кабінет
Головне управління ДПС у Луганській області звертає увагу платників податків на можливість здійснення листування з контролюючими органами в електронному вигляді через Електронний кабінет, відповідно до пункту 42.4 статті 42 Податкового кодексу України (далі — Кодекс).
Хто може користуватись електронним листуванням?
Листування в електронному вигляді можуть здійснювати платники податків, які:
▪️подають звітність в електронній формі;
▪️пройшли електронну ідентифікацію в Електронному кабінеті;
▪️подали Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.
Як здійснюється листування?
Контролюючі органи надсилають документи:
▪️безпосередньо в Електронний кабінет платника;
▪️з одночасним повідомленням на електронну пошту платника — із зазначенням виду документа, дати та часу його надходження.
Можливості Електронного кабінету:
Згідно з п. 42¹.2 ст. 42¹ Кодексу, через Електронний кабінет платник податків може:
▪️отримувати будь-які документи, що мають бути надані контролюючим органом;
▪️вести листування та взаємодію з податковими органами з інших питань, передбачених законодавством;
▪️користуватися архівом усіх отриманих і надісланих документів.
Основні переваги електронного листування:
- Швидке отримання документів без відвідування податкової;
- Миттєве повідомлення на електронну пошту про надходження документів;
- Своєчасне отримання повідомлень, вимог, рішень, листів;
- Мінімізація особистих візитів до контролюючих органів;
- ФПостійний доступ до архіву кореспонденції.
Електронне листування — це сучасний, зручний та надійний спосіб взаємодії з податковими органами, який забезпечує швидкість, прозорість та збереження всіх офіційних документів.