Фахівці Білолуцької СВА взяли участь у відкритому заході з інформування Програми «U-LEAD з Європою» на тему «Промоція громади через діяльність проєктного офісу»
Фахівці Білолуцької СВА взяли участь у відкритому заході з інформування Програми «U-LEAD з Європою» на тему «Промоція громади через діяльність проєктного офісу».
На заході були розглянуті наступні питання:
ЩО ТАКЕ ПРОМОЦІЯ ГРОМАДИ? Промоція громади - формування позитивного іміджу, привернення уваги до особливостей та створення умов для її розвитку.
ЩО ТАКЕ БРЕНД ГРОМАДИ? Бренд – це комплексний образ громади, який вирізняє її серед інших. Територіальний брендинг – це «процес, який сприяє створенню найбільш реалістичного, конкурентоспроможного й успішного стратегічного бачення громади, регіону або країни».
ЦІЛІ БРЕНДИНГУ ГРОМАДИ:
• створення привабливого образу;
• залучення туристів і інвестицій;
• формування єдиного бачення розвитку у мешканців;
• посилення конкурентних переваг у глобальному середовищі.
Результат брендингу – це бажання жителів говорити про унікальність своєї громади, пишатися нею і її особливостями.
ЩО ТАКЕ ПРОЄКТНИЙ ОФІС? Проєктний офіс – організаційна структура, що складається із команди спеціалістів, яка:
• забезпечує ефективне управління проєктами, програмами та портфелями проєктів;
• активно впливає на стратегію розвитку (території, громади тощо);
• популяризує територію на національному та міжнародному рівнях.
ЯКІ ЗАВДАННЯ ПРОЄКТНОГО ОФІСУ? Разом з іншими зацікавленими особами та організаціями відповідають за:
• створення позитивного іміджу;
• підвищення престижності територіальної громади;
• збільшення інвестиційної привабливості території;
• підвищення конкурентоспроможності місцевого бізнесу;
• посилення споживання місцевих товарів та послуг.
Промоція громади та брендинг тісно взаємопов’язані. Обидва процеси спрямовані на формування позитивного іміджу території, залучення уваги до її унікальних характеристик і створення умов для її розвитку. Робота по створенню бренду і його впровадженню вимагає тривалого часу, системної роботи та залученості громади. Жителі громади є носіями бренду! Вдалий бренд громади – сприймається на емоційному та раціональному рівнях, унікальний, привабливий, правдивий.
«Бренд повинен працювати на розвиток громади, тому важлива консолідована співпраця влади, громади та бізнесу, які готові долучатися до змін, які відбуваються та працювати над створенням іміджу та репутації своєї громади. Це сприятиме виробленню ідентичності громади, підвищить економічну та соціальну спроможність, допоможе у завоюванні зовнішніх ринків, залученні інвесторів, туристів та нових мешканців» - начальник відділу земельних ресурсів Білолуцької СВА.