ІНФОРМАЦІЯ ВІД СХІДНОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ ДЛЯ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
Як отримати виписку та установчі документи громадському формуванню зі статусом юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань після проведеної реєстраційної дії
Діюче програмне забезпечення порталу електронних сервісів Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) надає можливість юридичній особі отримати виписку та установчі документи (у разі державної реєстрації створення юридичної особи або державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи) за результатами проведеної реєстраційної дії.
Так, отримати виписку і установчі документи юридичній особі можна або скориставшись прямим посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents (варіант 1) або Онлайн будинком юстиції за посиланням https://online.minjust.gov.ua (варіант 2).
Звертаємо увагу, що у першому та другому варіанті необхідно мати код доступу до результатів надання адміністративної послуги кількістю від 6 до 12 символів (далі – Код доступу), який генерується в автоматичному режимі та розміщується поруч з реєстраційним номером справи на описі документів, один примірник якого залишається у заявника після подачі документів.
У першому варіанті, скориставшись посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/getdocuments, необхідно обрати на відкритій веб-сторінці поле "Результат надання адміністративних послуг", у графі "Код доступу*" ввести Код доступу з опису документів і далі натиснути "Перевірити".
У другому варіанті, скориставшись Онлайн будинком юстиції за посиланням https://online.minjust.gov.ua, необхідно перейти до розділу "ІНФОРМАЦІЯ З РЕЄСТРІВ", обрати "ОРГАНІЗАЦІЇ, ОБ’ЄДНАННЯ, ФОРМУВАННЯ" і у переліку реєстрів вибрати "Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань". Далі, на відкритій веб-сторінці, обрати поле "Результат надання адміністративних послуг", у графі "Код доступу*" ввести Код доступу з опису документів і далі натиснути "Перевірити".
В обох варіантах, після проведення всіх вищезазначених дій, необхідно пройти спеціальний тест системи reCAPTCHA і далі з'являться відомості про результат надання адміністративної послуги, інформація про найменування юридичної особи, проведену реєстраційну дію, дату дії, а також документи, які можна завантажити – виписку та у разі державної реєстрації створення або державної реєстрації змін до установчих документів, також, установчий документ юридичної особи.
Для завантаження документів, необхідно натиснути на "Завантажити документ".
Звертаємо увагу, що завантажені файли можуть містити в собі декілька сторінок установчого документу юридичної особи.
Контактні номери телефонів відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - 0645242216, 0953624202.
Як можна подати документи для державної реєстрації громадських формувань у період карантину та отримати консультацію.
Онлайн послуги Міністерства юстиції України Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків), з метою зниження ризиків інфікування гострою респіраторною інфекцією COVID-19, як громадян так і працівників Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) нагадує, що громадські формування можуть подати документи для державної реєстрації не лише звернувшись особисто до суб'єкта державної реєстрації або центру надання адміністративних послуг, а і надіслати поштою, що значно зменшує ризик інфікування та захворювання.
Документи для проведення державної реєстрації громадських формувань у Луганській області необхідно надсилати за адресою – 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд.22.
Звертаємо увагу, що у разі надсилання документів поштовим відправленням, підпис заявника на відповідній формі заяви засвідчується нотаріально!
Окрім того, стануть у нагоді послуги Онлайн будинку юстиції, за посиланням https://online.minjust.gov.ua, за допомогою якого можна перевірити тотожність найменування громадської організації, новоствореній громадській організації зі статусом юридичної особи подати документи для проведення попередньої правової експертизи документів, а також подати документи онлайн для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи.
Звертаємо увагу, що у разі користування послугами Онлайн будинку юстиції та подачі документів для державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи, засновникам громадської організації необхідно мати електронний цифровий підпис!
Якщо є необхідність в отриманні консультації з питань державної реєстрації громадських формувань пропонуємо скористатися онлайн чатом з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/online-chat-gf/ або звернутись по телефонам 0645242216, 0953624202.
Скориставшись одним з наведених вище способів подачі документів для державної реєстрації або способів отримання консультації можна знизити ризики захворювання та розповсюдження інфекції!
У разі крайньої потреби візиту, просимо максимально дотримуватися санітарно- епідеміологічних правил, встановлених та впроваджених МОЗ України на період карантину.
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!!